Lid worden van sv Kadoelen

Aanmeldformulier

Indien minder dan 3 jaar geleden opgezegd dan moet u overschrijven.

'Naam vereniging' of 'GEEN' invullen a.u.b.

Kies bestandWijzigVerwijder

sv Kadoelen kan niet zonder de inzet van vrijwilligers. Wij verwachten dat de ouder/verzorger daarin een bijdrage levert.Wij hebben verschillende vrijwilligersfuncties.Aan de hand van de aangegeven voorkeur(en) zullen wij U benaderen om af te stemmen wat Uw inzet voor de vereniging kan zijn.

De gezondheid van ieder mens is anders. Daarom is het belangrijk dat U kenbaar maakt waar leiders en trainers rekening mee dienen te houden bij de beoefening van voetbal. Onderstaand kunt U aangeven of U of Uw kind al dan niet beperkingen of klachten heeft waarmee bij trainingen en/of wedstrijden door de begeleiders rekening gehouden dient te worden.

Uiteraard worden deze gegevens strikt vertrouwelijk behandeld.

De gegevens vermeld op dit aanmeldingsformulier zijn strikt vertrouwelijk. Zodra U definitief bent ingeschreven worden deze gegevens opgenomen in de ledenadministratie van sv Kadoelen. Wij zijn verplicht Uw persoonsgegevens door te geven aan de KNVB i.v.m. de inschrijving als lid. Uw gegevens worden verder aan geen andere persoon, bedrijf of instantie of overheidsorgaan doorgegeven.

Door ondertekening en verzending van dit formulier verklaart U het volgende:
U geeft toestemming om uw persoonsgegevens door te geven aan de KNVB i.v.m. de inschrijving als lid.
U geeft toestemming aan de KNVB en sv Kadoelen om uw adresgegevens te verstrekken i.v.m. sponsoractiviteiten.
U verklaart dat alle ingevulde gegevens juist en volledig zijn ingevuld.
U verklaart te allen tijde aan alle toekomstige financiële verplichtingen te zullen voldoen die voortkomen uit het lidmaatschap van sv Kadoelen, zodra u definitief bent ingeschreven als lid.

Privacy beeldmateriaal in combinatie met AVG:
Het is heel lastig om elke foto die rondom onze velden en van onze leden gemaakt wordt te controleren.Uiteraard doen wij ons uiterste best om ook hier zo goed mogelijk mee om te gaan. Bij geplande fotografie waar de u of kind(eren) geposeerd op staan zullen wij vooraf toestemming vragen.
Denk teamfoto’s of pasfoto’s. De uitzondering hierop is de pasfoto die nodig is voor het lidmaatschap bij de KNVB.
Bij deze foto kunt u zelf via www.voetbal.nl (of de app) aangeven of deze publiek zichtbaar is.
Actiefoto’s van wedstrijden of andere activiteiten die op onze website of sociale media geplaatst worden kunt u altijd laten verwijderen door een bericht te sturen naar [email protected].

* = verplicht