2 nieuwe kunstgrasvelden

1 mei 2019 13:30

Breaking news: begin juni 2019 start de aanleg van twee kunstgras voetbalvelden

Breaking news: begin juni start de aanleg van twee kunstgras voetbalvelden

We zijn verheugd met het daadkrachtige besluit van de Gemeente Amsterdam om begin juni te starten met de aanleg en vernieuwen van veld één en veld twee. Twee kunstgrasvelden van hoge kwaliteit ingestrooid met kurk, een lang vervulde wens komt in vervulling.

Wij zijn blij met de daadkracht en zorgvuldigheid van Wethouder Jeugdzorg en Sport Simone Kukenheim en directeur Sport en Bos Henk Stokhof.

Voor de tweede fase, de herinrichting/uitbreiding van het sportpark 2021 zijn we inmiddels in gesprek met de Gemeente Amsterdam en Fit. Dit is een veel belovende kans, in het bijzonder voor alle sportende kinderen in Amsterdam-Noord.

Ons complex gaat na de vakantie een fantastische voetbalechte uitstraling krijgen! Het proces verloopt zeer voorspoedig en gaat waarschijnlijk acht weken duren. Natuurlijk kan het sneller of wat langzamer gaan. Op onze website staat vanaf nu het laatste nieuws over de werkzaamheden en de afspraken die gemaakt zijn.

• Begin juni start werkzaamheden
• De exacte startdatum van de werkzaamheden weten we binnenkort
• Vanaf de start van de werkzaamheden kan er tot 10 juni alleen op veld drie getraind worden. Als je op het derde veld wilt trainen, dien je contact op te nemen met Merlijn Rademaker.
• Vanaf 10 juni 2019 kan er dit seizoen niet meer getraind worden op s.v. Kadoelen
• De bouwplaats is absoluut geen speelplaats
• Eventuele nacompetitie wedstrijden worden bij HBOK gespeeld
• Kidsactief blijft deze periode open en krijgt een veilige alternatieve opgang naar de kantine