Nieuwsbrief week 16

17 april 2020 14:00

Jan Roor

Nieuwsbrief week 16

Dit is de laatste nieuwsbrief van mijn kant over de fysieke werkzaamheden aan, in en rondom ons clubhuis; er is veel werk verzet, onder "opperbaas" Johan Versteeg.
In bijgaande nieuwsbrief worden daarnaast nog enkele namen genoemd vanwege alle uitgevoerde werkzaamheden rondom het clubhuis ( de afkortingen betekenen niet dat zij veroordeeld zijn, integendeel, alleen tot activiteiten bij onze vereniging!).
Ook alle overige vrijwilligers die aan diverse andere klussen hebben meegewerkt, of anders hun uurtjes aan onze vereniging gegeven hebben maar niet in deze nieuwsbrieven zijn genoemd, zeer bedankt.
Onbetaalbaar, vandaar dat dit ook niet gebeurd is!! (sorry, een cynisch grapje) maar des te meer respect, klasse.
Zodra er nieuws te melden valt via RIVM/KNVB  over openstelling sportpark, clubhuis, trainingsmogelijkheden of data voor aanvang competitie-/bekerwedstrijden, wordt u direct via de coördinatoren/ leiders/ App groepen, andere sociale media enz. op de hoogte gehouden.
Klik ook af en toe even op onze web site www.svkadoelen.nl, deze wordt ook regelmatig geüpdatet, als er belangrijk nieuws is.
Hoe de komende weken er ook uit gaan zien en welke bewegingsvrijheid we krijgen of houden is niet te overzien.
Toch wens ik u een mooie zomer, probeer gezond te blijven, houdt elkaar scherp en denk in je omgeving aan (alleenstaande) mensen die een steuntje in de rug en/of hulp kunnen gebruiken.
U heeft in de afgelopen nieuwsbrieven kunnen lezen dat er veel positieve en duurzame ontwikkelingen bij onze vereniging zijn geweest, een goede stap richting toekomst.
Groeten en hopelijk tot snel met positiever nieuws over de algehele gezondheidssituatie en hoe we verder kunnen met werk, school en sport.

bovenbalk.pngaed2.png

tenslotte_AED.png