Bestuur

Het bestuur van SV Kadoelen bestaat uit 5 leden en wordt jaarlijks aangepast dan wel herkozen, door benoeming tijdens de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV). Bestuursleden verrichten de clubactiviteiten geheel vrijwillig en voornamelijk in hun vrije tijd. SV Kadoelen is een snelgroeiende vereniging in Amsterdam Noord met circa 600 leden (2018). Een vereniging met een dergelijke omvang heeft aansturing nodig op veel verschillende vlakken, zoals de boekhouding, de kantine, contact met de gemeente en overige instanties, secretariële zaken, ledenadministratie en natuurlijk alle voetbal gerelateerde zaken.

Het bestuur heeft daarvoor de hulp van diverse commissies, die door vrijwilligers worden gerund die met hun bijdrage de club een warm hart toedragen.

Hieronder staan de leden van het bestuur vermeld met hun contactgegevens:

Functie

Natasja van Dijk