Sponsorcommissie

SV Kadoelen, opgericht in 1929, kan niet meer bestaan van contributiegelden alleen. Er is meer nodig om de organisatie draaiende te houden en de maatschappelijke rol te kunnen blijven vervullen die (niet alleen voor de leden) zo belangrijk is. Dit betekent dat de vereniging externe geldstromen dient aan te boren.

De sponsoring van een sportvereniging was vaak een kwestie van gunnen. Dat is nog steeds zo, maar inmiddels ook veel meer! SV Kadoelen heeft bijna 600 leden met een interessant profiel en een zeer druk bezochte website. Per maand zijn er ongeveer 4.000 bezoekers op de website en worden ruim 10.000 pagina’s bekeken! Al deze bezoekers kunnen uw klanten worden!

Bent u geïnteresseerd om sponsor te worden van SV Kadoelen? Graag maken we kennis met u. Lees hier voor meer informatie over de mogelijkheden van sponsoring en de contactgegevens.