Websitecommissie

De website van SV Kadoelen vormt een belangrijk communicatieplatform voor de gehele vereniging. De site is opgebouwd vanuit de eindgebruiker en we hebben getracht om de site gebruiksvriendelijk, volledig, betrouwbaar en voor iedere doelgroep toegankelijk te maken. Per april 2018 is de website volledig vernieuwd en "responsive" geworden, waarmee deze ook op tablet of smartphone goed leesbaar is.

Het belangrijkste voor een goede website is dat de informatie up-to-date is. Daarvoor zijn wij afhankelijk van alle leden. Iedereen kan een bijdrage aanleveren, of je nu speler bent of begeleider. Elk team heeft het beheer over zijn eigen teampagina en kan deze vullen met berichten voor het team, wedstrijdverslagen, topscorerslijsten, foto's en filmpjes.

Tevens beheert de websitecommissie namens de vereniging het Twitter kanaal en Instagram en Facebook-pagina’s en verstuurt de websitecommissie namens het bestuur e-mailings naar alle leden.

Heb je (technische) vragen of opmerkingen over de website? Stuur een e-mail naar: [email protected]. Hier kun je ook melding maken van oneigenlijk gebruik van de website of grof of beledigend taalgebruik op één van de (team)pagina's. Wil je een nieuwsbericht of agenda item plaatsen, stuur een e-mail naar: [email protected].

Hieronder staan de contactgegevens van de websitecommissie:

Functie

Redactie website