Lidmaatschap opzeggen

Wanneer een speler/speelster het lidmaatschap van SV Kadoelen wil opzeggen, geldt de volgende procedure:

1. De opzegging kan alleen schriftelijk plaatsvinden (en dus niet mondeling).

2. De schriftelijke mededeling dient te worden ingevuld en verstuurd via het online uitschrijfformulier. Dit geldt ook voor jeugdleden.

3. U ontvangt van de ledenadministratie een bevestiging dat wij uw uitschrijfformulier hebben ontvangen. De ledenadministratie informeert vervolgens of u alle spullen van de club heeft ingeleverd en of u aan alle financiële verplichtingen heeft voldaan. Zodra alles akkoord is ontvangt u een bevestiging van uitschrijving als lid.

Let op: opzegging van het lidmaatschap dient plaats te vinden vóór het einde van het voetbalseizoen (voor 31 mei), anders is voor het volgend seizoen de volledige contributie verschuldigd.

LET OP:  uitschrijven is alleen mogelijk via het online formulier en niet via een trainer of leider.

Overschrijven
Spelers of speelsters die bij een andere club willen spelen moeten zich aanmelden bij de nieuw club. De nieuwe club verzorgt de overschrijving indien nodig. Heb je nog vragen? Neem contact op met de ledenadministratie via email naar: [email protected]