VRIJWILLIGERS GEZOCHT

vrijwilligerscommissie

vrijwilligers

Beste leden en Kadoelen supporters

Het nieuwe seizoen is reeds begonnen en de teams zijn al een paar wedstrijden onderweg.
Met wisselend succes wordt er gestreden, maar het enthousiasme van de sporters is er niet minder om .

Wat ons opvalt is dat er door weinig mensen heel veel werk is verzet (neem de kleedkamers, zonnecollectoren enz.), maar opnieuw ook veel werk wordt verzet zoals door onze kantinemedewerkers, teammanagers, verzorgers, lijntrekker, wasbaas, schoonmaakteam en alles wat nodig is om een vereniging soepel te laten verlopen.

Maar………
dat alles soepel laten verlopen is een groot probleem, dat kan alleen maar met voldoende hulptroepen! en dat wordt het probleem (niet alleen bij s.v. Kadoelen maar bij vele verenigingen, dit terzijde).

Wij zijn al tijden bezig leden enthousiast te krijgen iets te doen voor de club, weinig of veel tijd, geen probleem, iedereen is belangrijk.
Onze kinderen maar ook de volwassenen willen graag onbekommerd een balletje trappen, de trainingsavond bezoeken met de mogelijkheid de bar open te zien, schone kleedkamers en vooral om gezond de toekomst in te gaan.

Dat geldt dus ook voor onze vereniging, hoe meer vrijwilligers hoe minder onkosten van buitenaf gemaakt moeten worden.
Het kan en mag niet zo zijn dat de vrijwilligers die zich nu al een slag in de rondte werken en opgebrand kunnen raken omdat zij de club niet in de steek willen laten, het ook voor gezien zullen houden.

Daarom opnieuw een algemene oproep van ons aan u zich vrijwillig aan te melden voor welke (kleine) fysieke bijdrage dan ook.
Handige Harries, met twee rechter handen, mensen met organisatorische ervaring, leden met bestuurservaring, spelletjes deskundigen voor feest(mid-)dagen, barhulp vooral in de ochtend bij jeugdwedstrijden maar ook ’s middags wanneer de senioren hun "derde" helft beleven en napraten over hun wedstrijd.

Zo zijn er tal van werkzaamheden die niet alleen van de pensionado’s moeten komen, maar ook onze jongere leden met een drukke baan kunnen nadenken hoe zij zich dienstbaar kunnen maken op een voor hen te overziene tijd.

Wij waren in het afgelopen seizoen bezig om mensen te benaderen, maar u kunt ons zeker binnenkort opnieuw tegenkomen op een zaterdag of trainingsavond om u te vragen vrijwilliger te willen zijn.

Dit is een bericht om u alvast na te laten denken wat u voor de vereniging s.v. Kadoelen zou kunnen doen.
Dat nadenken hoeft niet al te lang te duren want zoals gezegd de competitie is al enkele ronden oud.
Meldt u zich op onderstaand mailadres, dan nemen wij z.s.m. contact met u op om onder een kopje koffie op de club even te kunnen brainstormen.

p.s.
om u een indruk te geven, een kleine rondleiding (niet compleet):

*het hoofdbestuur heeft dringend behoefte aan versterking.
*het jeugdbestuur zet zich voor 200% in, maar is voor 50% bezet.
*de kantine is de gehele week open maar de vrijwilligers weten niet of zij van voren of achter leven en dit kunnen blijven bezetten.
Enz, enz.

U KUNT OOK INLOPEN OP MAANDAG 14 NOVEMBER 20:00 UUR IN ONS CLUBHUIS WAAR WE AAN ENKELE KANDIDAAT VRIJWILLIGERS EEN UITLEG ZULLEN GEVEN WAT DIVERSE VRIJWILLIGERSTAKEN INHOUDEN.

HET GAAT OM DE VOORTGANG VAN UW KLUPPIE EN/OF DIE VAN UW (KLEIN)KINDEREN.

Graag uw (re)actie.

VRIJWILLIGERSCOMMISSIE