contributie

Contributie

De contributie dient vooraf betaald te worden, doch uiterlijk 1 augustus van elk nieuw seizoen. Een speler is pas speelgerechtigheid na betaling van contributie. De contributie wordt via ClubCollect geïnd. ClubCollect informeert hierover per mail en per SMS alle leden. Zorgt u er dus voor dat uw gegevens op orde zijn bij de ledenadministratie.

ClubCollect biedt u de mogelijkheid om de contributie via automatische incasso in één keer te betalen, of in maximaal vier (4) termijnen. Tot 1 augustus kunt u de contributie eveneens zelf via Ideal betalen.

Het lidmaatschap van SV Kadoelen loopt gelijk met het boekjaar van de vereniging: 1 aug. tot en met 1 juli. Voor nieuwe leden, die gedurende het seizoen zich aanmelden, geldt dat de contributie direct bij inschrijving voldaan dient te worden. Voor leden die zich aanmelden via Jeugdfonds Sport & Cultuur of via de Stadspas gelden andere afspraken.

De volgende contributiebedragen zijn vastgesteld voor het seizoen 2023/2024.

seizoen_2023-2024.jpg

Inschrijfgeld ( eenmalig )

Bij het inschrijven/lid worden betaaald men 1 malig € 15.00 inschrijfgeld.

Contributie inning

Betalingsregelingen zijn alleen te maken met clubcollect. Neem voor een verzoek tot een termijn betaling ( max 4 termijnen ) contact op met clubcollect via de gegevens welke op de factuur staan.

Degenen die in het voorgaande seizoen hun betalingsafspraken niet zijn nagekomen, komen niet meer in aanmerking voor een betalingsregeling.

Jeugdfonds Sport & Cultuur

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur Amsterdam’ geeft sportkansen aan kinderen en jongeren uit gezinnen waar niet genoeg geld is om lid te worden van een sportvereniging. De leden die een beroep doen op het Jeugdsportfonds voor een bijdrage dienen deze reeds in juni/juli aan te vragen zodat deze bijdrage voor aanvang van het nieuwe seizoen wordt uitgekeerd. Klik hier voor meer informatie over het Jeugdsportfonds Amsterdam

STADSPAS
Wij werken ook samen met de Stadspas, na de 2 gratisproeflessen kan je de contributie betalen met je Stadspas door een foto van de voor en achterkant van de pas te mailen naar [email protected]

Rekeningnummer

Het IBAN nummer (bankrekeningnummer) van SV Kadoelen voor de contributiebetaling is: NL61INGB0004777530, ten name van SV Kadoelen. Bij contributiebetalingen graag altijd de voor- en achternaam van de speler.

Betalingstermijn en sancties

De contributie dient uiterlijk voor 30 november te zijn overgemaakt. Een speler of speelster is pas speelgerechtigd nadat de contributie is betaald. Wanneer een speler of speelster in gebreke blijft met het voldoen van de volledige contributie kan een incassobureau worden ingeschakeld. LET OP vanaf de derde herinnering komen er extra administratie kosten bij. De daarbij horende kosten zijn voor rekening van het lid. Als de contributie na incasso-bemiddeling nog steeds niet voldaan is, volgt voordracht voor royement ofwel uitschrijving als lid. De achterstallige contributie blijft in dat geval verschuldigd.