‘Kadoelen en DVVA in evenwicht’

Kadoelen sv VR1

DVVA csv. Vr1

4 mei 2019 14:30

De competitie kraker in de zaterdag 3e klasse A is geëindigd in 0-0.

Het is voor het eerst sinds twee jaar dat Kadoelen niet wist te scoren in een competitie wedstrijd.

Vanaf minuut een was het heel snel duidelijk wat DVVA wou, snel de lange bal spelen, tweede bal winnen en zo tot kansen te komen.

Ook probeerde ze Kadoelen vroeg onder druk te zetten en in de duels komen. Dat lukte DVVA behoorlijk goed, want Kadoelen kwam maar niet aan voetballen toe.

Begin van de tweede helft zelfde wedstrijdbeeld, alleen na ruim een uur spelen werd het conditioneel zwaarder voor DVVA. Kadoelen kreeg toen iets meer grip en kreeg wat meer kansen. Er werd helaas niet gescoord.

Beide keepsters hielden na 90 minuten de doelen schoon en in het bijzonder Danielle de Bruin die ons zeker drie keer heeft gered.

Een rommelige wedstrijd, maar Kadoelen kan leven met deze uitslag.

Kadoelen houdt de zes punten voorsprong op DVVA met nog drie wedstrijden te gaan.

Volgende week moet Kadoelen naar de buren van DVVA, dan zou Kadoelen kampioen kunnen worden bij De Meer. Maar dan moet IJsselmeervogels minimaal gelijk spelen tegen DVVA....

Resterende wedstrijden Kadoelen:

11 mei  De Meer VR1 - Kadoelen VR1