Proeftraining

Heb je zin om een paar keer vrijblijvend mee te trainen bij één van onze jeugdteams? Of heeft u interesse om mee te spelen in één van onze seniorenteams? Meld je dan gerust aan voor twee gratis proeftrainingen om te kijken of voetballen bij SV Kadoelen jou bevalt.

SV Kadoelen is een populaire club. Het kan voorkomen dat teams vol zijn. Informeer vooraf naar de mogelijkheden en hoe en wanneer meegedaan kan worden aan de twee gratis proeftrainingen. U dient hiervoor eerst het aanmeldformulier in te vullen. Vul het online aanmeldformulier volledig in. Klik op deze link voor het online aanmeldformulier.

Neem voor vragen hierover contact op met de ledenadministratie door te e-mailen naar: [email protected]

of scan de QR code voor het online aanmeldformulier

QR_code_online_aanmeldformulier.jpg