Club van 100

De Club van 100 is opgericht in 1982 door Bertus de Ruiter met het doel geld ter beschikking te stellen voor bijzondere aanschaffingen, activiteiten of anderszins, vooral ten behoeve van de jeugd. De keuzes voor bestedingsdoelen worden zoveel mogelijk in overleg met het hoofdbestuur en de jeugdafdeling gemaakt. Uiteraard wordt het aandragen van suggesties voor een goede besteding zeer op prijs gesteld.

Naast het inzamelen van financiële middelen heeft de Club van 100 ook een sociale functie. Het lidmaatschap van deze Club van 100 zorgt tevens voor extra betrokkenheid bij onze voetbalclub.

Leden Club van 100
De Club van 100 heeft medio 2018 meer dan 110 leden. De leden dragen jaarlijks 15 euro bij voor de club.

Aanmeldformulier Club van 100
Meld je nu aan voor de Club van 100. Het bedrag van minimaal 15 euro kan worden overgemaakt op rekeningnummer NL61ABNA0818878797, t.n.v. SV Kadoelen onder vermelding van ‘Club van 100’.

Aanmeldformulier Club van 100

* = verplicht