Shirtsponsor

Binnen de voetbalvereniging SV Kadoelen kunt u shirtsponsor worden van de gehele jongens- en/of meidenafdeling, een gehele leeftijdsgroep of een seniorengroep. Een unieke sponsormogelijkheid die u direct in contact brengt met een voor u relevante doelgroep. Vergeet u niet dat alle kinderen thuis komen met clubkleding met uw naam en logo erop? En dat niet alleen ouders, maar ook bezoekers wekelijks op trainingsavonden, wedstrijddagen, toernooien, in de supermarkt, op straat etc uw naam en logo zien op shirts, inlooptruien, trainingsshirts, vrijetijds kleding etc? Want de kinderen zijn trots op hun club en dragen leuke kleding graag ook in hun vrije tijd. Een betere zichtbaarheid kunt u niet krijgen! Bovendien levert u hiermee een bijdrage aan de verdere professionalisering van de vereniging met uniforme kleding. Uw bijdrage is zeer gewenst!

U kunt natuurlijk ook uw bijdrage leveren door uw werkgever of andere mogelijke interessante partijen voor sponsoring bij ons te tippen. Wij nemen dan zelf contact met ze op. Ook hiermee helpt u de club verder!