VR30+ 7x7

7x7 op vrijdagavond voor Dames 30+

Een snel groeiende voetbalvorm bij de KNVB is 7x7 voetbal. Hierbij wordt in 7-tallen gespeeld op half veld. Voor mensen met drukke agenda’s is dit de ideale vorm om toch te kunnen blijven voetballen, maar niet het hele weekend kwijt te zijn. Het team bepaalt zelf hoeveel wedstrijden ze willen spelen.

Contactpersonen:

Leider                               Saskia Hoffer                         06-16445130

Training:

Vrijdag                               19:30 - 20:30

Voor dames 30+ die interesse hebben om te komen voetballen bij Kadoelen, bestaat de mogelijkheid om vrijblijvend 2x mee te trainen. Interesse om ook eens mee te doen? Neem dan contact op met de ledenadministratie door te emailen naar: [email protected].