SV Kadoelen

Clubkleuren
Tenue SV Kadoelen

Openbaar Vervoer

De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is prima. Op het IJdoornlaan, halte Kadoelenpad is de halte voor buslijn 125 van EBS. Vanaf deze halte is het slechts vijf minuten lopen naar ons clubgebouw. Vanaf Amsterdam CS kunt u ook met de Noord Zuidlijn halte noorderpark en dan met de GVB bus 34, halte Tussendek en van daaruit is het ca. 8 minuten lopen naar SV Kadoelen. GVB Buslijn 36 vanaf Sloterdijk en Amsterdam CS stopt ook bij halte Tussendek.

Auto vanaf noordelijke richting (de Coentunnel/A8):
Neem de A10, ringweg Noord, richting Zeeburgertunnel (Utrecht/Amersfoort). Neem de afslag S117, Kadoelen/Landsmeer. Aan het einde van de afslag, bij de kruising, rechtsaf. Je rijdt langs een benzinestation en langs de Mc Donalds. Er volgt een bocht naar links, na ongeveer 100 meter linksaf. Je komt nu op het Vikingpad, het bruggetje over en aan het einde van het Vikingpad bevindt zich sportpark Kadoelen.

Auto vanaf zuidelijke richting (de Zeeburgertunnel):
Volg de A10 richting Zaandam/Leeuwarden. Neem de afslag S117, Kadoelen/Landsmeer. Aan het einde van de afslag rechtsaf. Je rijdt langs de BP, bocht naar rechts, onder het viaduct door. Je rijdt langs een benzinestation en langs de Mc Donalds. Er volgt een bocht naar links, na ongeveer 100 meter linksaf. Je komt nu op het Vikingpad, het bruggetje over en aan het einde van het Vikingpad bevindt zich sportpark Kadoelen.