Sponsor worden

Nu bijna 100 jaar later is SV Kadoelen niet meer weg te denken binnen en buiten Amsterdam Noord. Met ingang van het seizoen 2022/2023 spelen de heren zaterdag 1 in de 4e klasse, en de dames zaterdag 1 in de derde klasse. Het dames- en meidenvoetbal heeft bij SV Kadoelen een enorme ontwikkeling doorgemaakt, is inmiddels de grootste vrouwen- en meidenvoetbalafdeling van Amsterdam Noord en omstreken en is een interessante doelgroep voor sponsoren.

Ter informatie: alle meiden selectieteams spelen inmiddels op het hoogste niveau, te weten hoofdklasse. Daarnaast zal met ingang van het seizoen 2018/2019 de MO17-1 (meiden onder 17) voor het eerst in de ‘eredivisie’ gaan spelen (officieel: 'vierde divisie'), waarin ze zullen uitkomen tegen onder meer de meiden-selectieteams van profclubs als Feijenoord MO17-1 en Excelsior MO17-1. Dit en andere ontwikkelingen betekent voor de club nog meer websiteverkeer, bezoekers op het sportpark, scouts, media aandacht en (mogelijk) nog meer spelers of speelsters van SV Kadoelen die vroeg of laat geselecteerd zullen worden voor het Nederlands Elftal.

Met het jaarlijks groeiende ledenaantal (inmiddels bijna 600 leden), verspreid over een grote jeugdafdeling en gezellige seniorenafdeling, biedt SV Kadoelen voor iedere sponsor dus interessante mogelijkheden.

Wat heeft SV Kadoelen te bieden?
De sponsoring van een sportvereniging was vaak een kwestie van gunnen. Dat is nog steeds zo, maar inmiddels ook veel meer! SV Kadoelen heeft bijna 600 leden met een interessant profiel en een zeer druk bezochte website. Per maand zijn er ongeveer 4.000 bezoekers op de website en worden ruim 10.000 pagina’s bekeken! Al deze bezoekers kunnen uw klanten worden!

Ieder bedrijf probeert op een positieve manier zijn naamsbekendheid te vergroten, in contact te komen met potentiële klanten en deze contacten verder uit te bouwen. Sport is hiervoor een goede mogelijkheid en SV Kadoelen kan hierbij een uitstekende partner voor u zijn. Met sponsoring van SV Kadoelen verbindt u zich aan de gezelligste voetbalvereniging van Amsterdam Noord: een vereniging waar iedereen zich thuis voelt, waar de sport beoefenen centraal staat maar het plezier net zo belangrijk is.

Diverse mogelijkheden van sponsoring
Op de volgende pagina’s vindt u een overzicht van de verschillende sponsormogelijkheden. Daarnaast is ‘sponsoring op maat’ ook mogelijk, waarbij we in overleg met elkaar een passende oplossing vinden voor uw sponsorwensen.

Contact opnemen voor sponsoring
Bent u geïnteresseerd om sponsor te worden van SV Kadoelen? Graag maken we kennis met u. Neem voor meer informatie contact op met de sponsorcommissie, geleid door Marco van Buuren, te bereiken op: 06-31666711 of via: [email protected].