‘Kadoelen moet nog even wachten, ondanks overwinning’

Meer De sv. VR1

Kadoelen sv VR1

3e klasse A

11 mei 2019 12:30

Onbekend

Kadoelen heeft een belangrijke overwinning geboekt in de strijd voor het kampioenschap. Het werd bij sv De Meer 2-5.

Dankzij goals van Tessa van Ruiten en Dominique Hidayat had Kadoelen een comfortabele voorsprong in de rust.

Maar net als Ajax tegen Tottenham, kwam De Meer verassend en terecht op gelijke hoogte.

In de laatste tien minuten maakte Kadoelen het verschil, dankzij Annemein van Seijst en twee goals van Dominique Hidayat.

Eindstand: 2-5.

Door de overwinning van DVVA op IJsselmeervogels (3-0), moet Kadoelen nog een weekje wachten om officieel kampioen te worden.

Het verschil is nu zes punten met nog twee wedstrijden te gaan. Doelsaldo is +15 in het voordeel van Kadoelen.

Volgende week in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen heeft Kadoelen genoeg aan een gelijk spel. Dan komt WVHEDW VR2 op bezoek.

Naast het kampioenschap kan Kadoelen ook de magische grens van 100 doelpunten halen. De teller staat nu op 98.

Let op! Er wordt 12:15 uur afgetrapt, zodat er daarna nog lang gefeest kan worden......

Uitslagen 3e klasse A:

De Meer VR1 - Kadoelen VR1  2-5