Team-informatie

E-mail:                            [email protected]

Trainingsdagen:
Dinsdag en donderdag van 20.15 - 21.45

Scan deze QR code voor het online aanmeldformulier, je ontvangt dan gratis 2 proeftrainingen.

QR_code_online_aanmeldformulier.jpg

Vrouwenselectie SV Kadoelen zoekt versterking!

SV Kadoelen VR1 gaat dit seizoen ongeslagen aan kop in de 3e klasse zaterdag. Het ambitieuze voetbalteam onder leiding van trainer Michael Tiebesl en zijn staf stoomt af op het derde kampioenschap op rij en promoveert na de zomer naar de 2e klasse. Daarnaast bouwt SV Kadoelen aan een tweede team, waarin ervaren speelsters en jonge talenten komend seizoen de krachten bundelen in de 3e klasse zaterdag. Voor beide teams - die samen een hechte selectie vormen - is SV Kadoelen op zoek naar enthousiaste voetbalvrouwen die het beste uit zichzelf én elkaar willen halen.

Doe mee met onze open trainingen
Tijdens de onderstaande data ben je van harte welkom om vrijblijvend met ons mee te trainen en kennis te maken met speelsters en staf.

Je kunt je opgeven bij Michael Tiebesl:
06-11748396 / [email protected] of klik hier

Wil jij je aansluiten bij onze selectie? Dan horen we dat graag vóór 1 juni 2019.
Je officiële overschrijving moet vervolgens vóór 15 juni 2019 bij de KNVB zijn aangemeld.

Dit bieden we jou

• Prestatiegericht voetballen in een gezellige sfeer
  • Teamspirit en persoonlijke talentontwikkeling
  • Professionele begeleiding door een gedreven trainersstaf
  • Een uitgebreid pakket wedstrijd- en trainingskleding*
  • Een met auto, fiets en OV prima bereikbaar complex
  • Extra activiteiten naast trainingen en wedstrijden

Dit zijn wij
Gedrevenheid en gezelligheid gaan bij de teamplayers van SV Kadoelen moeiteloos hand in hand. Op dinsdag- en donderdagavond wordt er fanatiek getraind op de eigen kunstgrasvelden van het complex aan het Vikingpad in Amsterdam-Noord. Een flinke conditietraining en af en toe een uitstap richting krachthonk horen daar ook bij. Ook worden er buiten de trainingen en wedstrijden om regelmatig activiteiten georganiseerd. Naast ontbijtjes of lunches voorafgaand aan de wedstrijden en de ‘derde helft’ in de eigen kantine zijn er het jaarlijks terugkerende trainingskamp voor de volledige selectie en het eigen Only Diva’s toernooi. Bovendien is de kans groot dat je de vrouwen na een gewonnen wedstrijd tegen het sportieve lijf loopt in het Amsterdamse uitgaansleven.

Sfeertje proeven? Check onze socials!
facebook.com/svkadoelenvr1
instagram.com/svkadoelendames

* Met dank aan onze sponsors: Fysiotherapie De Nieuwe Keizers, Buurtzorg en Banne Sports 2000