Speeldagenkalender 2024-2025

26 januari 13:45  Beste Kadoelers, hierbij een speeldagenkalender voor het seizoen 2024-2025. Misschien handig voor de planning. Een mooie zomer gewenst en een mooi, sportief voetbalseizoen. p.s. mocht de kalender niet goed leesbaar zijn, sleep deze dan naar het bureaublad van uw PCmeer »

Speeldagenkalender 2024-2025

26 januari 7:00  Beste Kadoelers, hierbij een hulpmiddel voor uw planning. Mocht deze kalender niet goed leesbaar zijn sleep deze dan naar uw bureaublad en maak de kalender grotermeer »

Laat kinderen altijd samen fietsen !

10 januari 9:00  Advies van de politie aan alle ouders van alle verengingen: laat kinderen altijd samen fietsen en bespreek met je kinderen waarom dit belangrijk is. Let aan het einde van de training met elkaar op of alle spelers een maatje hebben om mee naar huis te fietsen. En zoals eerder gemeld: bel meteen 112 als je iets verdachts ziet. meer »

Voetbal verslag ZA1

6 december 15:15  Zaterdag 21 januari 2023meer »

VRIJWILLIGERS GEZOCHT